Direktlänk till inlägg 24 april 2009

publicerad

Av vampireslave - 24 april 2009 08:33

idag är artikeln publicerad i tidningen. det blev bra. roligt att krypet fick hänga med på en bild oxå. känns ju alltid lite nervöst innan man sett det färdiga resultatet, som dessutom hamnar på mitt eget och många andras frukostbord samtidigt. pirr! på nätet finns den att läsa här, men jag tror att artikeln endast publiceras i papperstidningen.


dagen fortsätter med spänning. först ska vi en sväng på sångstund för barn. sedan får vi grejer. och ännu fler grejer! en sittvagn skall hitta hit, några kassar och lådor med barnkläder och annat smått och gott. besök av både krypets morfar och farmor. 


och just ja. deklarera.

 
 
Lindalarven

Lindalarven

24 april 2009 10:08

om du får möjlighet får du gärna köpa ett exemplar åt mig! vill sätta upp på kylen juh! =)

http://hallonlarv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

TG

24 april 2009 10:44

Jag läste artikeln och ville bara säga grattis. Den är bara i pappersform men vem vet du kanske kan scanna in den för att spara den. Och nej jag känner inte dig, men ville bara helt random läsa din blogg och lyckönska dig. Ha en bra helg *vinkar och försvinner*

 
tezz

tezz

24 april 2009 10:59

Jag vill också läsa! Kan du så fixa gärna ett ex åt mig med! =)Ska ner till stan med skolan på exkursion snart. Kanske kan försöka se till att ses då när man ändå är i krokarna. Kommer inte ihåg datumet nu, återkommer med det. kram kram

http://tezaloniki.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia

25 april 2009 11:28

Vad långt hår du har, det var ju ett tag sen vi sågs. Jag hör av mej om jag smyger runt där ni bor så kanske vi kan träffas. Ha det så bra. Kram

 
Elin

Elin

25 april 2009 18:22

Hej!
Lycka till med bebisarna! Tycker du gör helt rätt som inte kommer att klä dem i likadana kläder! Jag är själv tvilling och vet att det betyder mycket att man blir behandlad som olika individer och inte som en enhet.

Såg dig i tidningen. Känner dig inte men vi sågs för några år sedan, regelbundet...

Ha det bra!
Kram

http://katthemmet.blogg.se

 
Ingen bild

Birgit

25 april 2009 19:42

Hej!
Vill önska dig lycka till med dina bebisar och med din fina dotter! Blev glatt överraskad när jag såg dig i tidningen, var ju ett tag sedan vi sågs.
Kram! (Birgit som jobbade på Hyggesvägen)

 
Anna

Anna

26 april 2009 20:06

Hade varit kul att läsa jag får väl se om någon telgebo man känner har sparat sin tidning :)
Hoppas att allt är bra med er!
Kram kram

http://anderssonlindstrom.blogg.se

 
Sofija

Sofija

28 april 2009 13:43

Nu har du inte skrivit på ett tag, har bissarna anlänt tro?:)

http://metrobloggen.se/sofija

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vampireslave - 28 oktober 2009 20:42

jag provar mina vingar. kanske kan jag lära mig flyga. åtminstone förstå hur wordpress funkar. där tänker jag hålla till ett tag. får se vart jag landar. kika in i nätet hos vampireslave! ...

Av vampireslave - 27 oktober 2009 18:48

idag är det lördag. så sant som det är sagt. desperate housewives på tv ikväll. alltså är det lördag. nya nemi ramlade in genom brevlådan idag. dubbellördag. och på lördagar får man äta godis. därför gick vi i samlad trupp till affären för att inhand...

Av vampireslave - 26 oktober 2009 12:34

det här med tid. den är svår att hålla koll på. nuförtiden. åldrar och minuter känns som petitesser. men visst blir kinderna lite skamligt röda när jag vid frukosten insåg att vilda och yla blivit fem månader gamla. FÖR TVÅ DAGAR SEN.   för mycke...

arg

Av vampireslave - 25 oktober 2009 10:32

anledningen till att jag bytte till BLOGGAGRATIS bloggportal var för att slippa all satans reklam. trött på detta hos blogg.se tyckte jag att bloggagratis var ett perfekt alternativ. för ett tag sedan bytte portalen namn till bloggplatsen, och vad se...

Av vampireslave - 24 oktober 2009 19:03

tvillingbetraktelse. ibland händer det att fel barn stoppas i fel säng. småkrypen är inte alls lika. och otroligt lika. på samma gång. dialogen som utspelade sig är ju inte klok egentligen. jag skyller helt och fullt på den utarmande tröttheten:   ...

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards