Alla inlägg den 20 april 2009

Av vampireslave - 20 april 2009 16:07

vi var nog lite trötta när räkningarna skulle betalas förra gången. fick påminnelse på elräkningen idag. fyra dagar på oss att betala. tur att barnbidraget kom idag. hej då igen.


känns pissigt. och skönt. känns skumt och sjukt att ens tillåta tanken i mitt huvud, men en falerad räkning tyder någonstans på att man misslyckas då och då. och det får vara okej så. 


har haft ganska stora problem med prestation och höga krav, så när en räkning blir bortglömd är det inte mer än den mänskliga sidan som bryter igenom. därför känns det även skönt. för några år sedan skulle detta aldrig någonsin ha inträffat. och stod jag vid ett vägskäl idag vet jag definitivt vilket liv jag skulle välja!


angående intervjun så kommer artikeln i länstidningen under vinjetten familjeliv. exakt datum får jag reda på senare. 

Av vampireslave - 20 april 2009 11:31

jag känner mig alltid så flummig när jag blir intervjuad. som om jag inte kan prata rent och bara blandar ihop allting. hoppas reportern kunde tyda min tunghäfta och få ut några meningar ur mitt sluddrande! magen blev fotad och krypet charmade. nu pirrar det i skinnet. ska få läsa artikeln innan den publiceras i tidningen. iih!


den handlar om att vänta tvillingar. skillnader och likheter jämfört med förra gången. förberedelser och praktisk problemlösning. tankar, känslor och reaktioner. det är nervöst att låta någon annan tolka mig! särskilt när det är meningen att så många som möjligt skall läsa det. 

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards