Alla inlägg den 8 april 2009

Av vampireslave - 8 april 2009 19:14

ultraljud idag. gick fint. de ligger kvar som de ska och ökar i vikt. väger ungefär 1,5 kg var. sammandragningarna är inte att leka med. har fått tillsägelse på skarpen att ta det lugnt och vila så mycket som möjligt.


gick på vattengympa för första gången i måndags. tyckte det var toppen när jag väntade freja. nu var det mer av en skräckupplevelse. vågade inte göra någonting. kunde inte fullfölja rörelserna. sammandragningar och kramper. barnmorskan rekommenderade mig att absolut inte fortsätta. trist. 


idag har krypet jagat dammsugare. jag förstår nu varför "alla" små barn får egna städset när de fyller år. dammsugaren är ju tydligen världens häftigaste grej. förutom det har hon övat på att krypa upp och ned för en hög tröskel. trodde hakan skulle få sig en rejäl smäll men hon hade sina knep. 


och pottan. bajsupplevelserna fortsätter. hon kröp runt i hallen. jag misstänkte att hon hade bajsat, alternativt att det var på gång. tog fram pottan och lockade henne in till badrummet. nästan framme lade hon sig rätt över tröskeln och sket. blöja på förstås. men jag undrar om det hade med pottan att göra? spännande värre. vetenskapens värld släng dig i väggen. 


träffade nathalie på stan oxå. trevligt. blev lite teshopping och utemat. kom hem med calypso och stormvarning. undrar hur de smakar. ska prova den förstnämnda så fort krypet somnat ordentligt. 

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards