Alla inlägg den 23 april 2009

Av vampireslave - 23 april 2009 19:13

krypet har tappat bort någonting. eftersom hon inte kan prata vet jag inte vad det är. inte har jag några kvalificerade gissningar heller. men platt är det. eftersom hon dag efter dag letar under varenda matta i lägenheten. hon ser så kul ut där hon kryper omkring och försiktigt lyfter på alla mattkanter, som för att konstatera "nehej, inte här idag heller."


och karl-oskar. den lymmeln. i badrummet finns en grön liten plastgroda vid namn karl-oskar. av någon skum anledning hade denna gröna lilla plastgroda rymt iväg till leksakskorgen i vardagsrummet. (själv hade jag absolut ingenting med själva rymningen att göra). när freja hittade honom där stoppade hon in grodan i munnen, kröp iväg till badrumsdörren och spottade ut honom vid tröskeln. hon vet minsann var skåpet (grodan) skall stå. 


freja har för övrigt varit på strålande humör hela dagen. endast förbannad vid två tillfällen. det ena var vid påklädning när vi skulle ut och det andra på grund av en klump i vällingflaskan. lyckliga föräldrar! om det berodde på de söta tvillingpojkarna i åttamånadersåldern som kom på besök vet jag förstås inte. 

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards