Direktlänk till inlägg 3 april 2009

pottprinsessa

Av vampireslave - 3 april 2009 23:07

krypet gillar sin nya potta. än så länge tänkt som spännande sak att pilla på i badrummet. provsitta ibland. pott-träning för tillfället känns lite overkill. men hon är så förbaskat söt när hon sitter där.


imorse fick hon sitta en stund efter frukost. hon fick en badgroda att leka med så att rumpan skulle stanna kvar på samma ställe i åtminstone fyra sekunder. grodan var intressant. sen upptäckte hon "hålet" ned i pottan mellan sina ben. hon satt och begrundade detta fenomen. tittade på grodan i handen. tittade ned i hålet. och stoppade ned grodan där. 


ploppidunk. grodan försvann. krypet såg mycket förvånad ut när hon letade efter grodan i sin hand, tittade ned i hålet men inte kunde se den någonstans! 


drog iväg till biblioteket en sväng för lite sång, rim och ramsor. agnes hittade oxå dit. och en liten kille i passande ålder som minsann oxå kunde kannibalpussas. kalabalik. kärleken på denna nivå kan verkligen vara aggressiv. 


småkrypen puttas och trängs. stryker jag med handen över magen kommer genast en fot till svar. eller två. eller tre. eller fyra. har sagt det förr, men jag säger det igen, HELT GALET. börjar känna allvarlig oro. igår kväll fick sambon ligga och hålla om magen, prata allvar med småkrypen och säga till dem att stanna där ett tag till. han får göra om samma procedur ikväll. annars kommer jag inte kunna sova. 

 
 
Kajsa

Kajsa

4 april 2009 18:04

Vad mysigt det låter med er lugna potträning : ) Du e verkligen bra på att börja i tid med inlärningen för Freja!

Hälsa de fina småkrypen från mig att jag håller med om att de ska lugna sig lite och till Hadi att keep up the good work! : )

Vad sent du e uppe, förresten : ) Varm kram!

http://kajsatankar.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vampireslave - 28 oktober 2009 20:42

jag provar mina vingar. kanske kan jag lära mig flyga. åtminstone förstå hur wordpress funkar. där tänker jag hålla till ett tag. får se vart jag landar. kika in i nätet hos vampireslave! ...

Av vampireslave - 27 oktober 2009 18:48

idag är det lördag. så sant som det är sagt. desperate housewives på tv ikväll. alltså är det lördag. nya nemi ramlade in genom brevlådan idag. dubbellördag. och på lördagar får man äta godis. därför gick vi i samlad trupp till affären för att inhand...

Av vampireslave - 26 oktober 2009 12:34

det här med tid. den är svår att hålla koll på. nuförtiden. åldrar och minuter känns som petitesser. men visst blir kinderna lite skamligt röda när jag vid frukosten insåg att vilda och yla blivit fem månader gamla. FÖR TVÅ DAGAR SEN.   för mycke...

arg

Av vampireslave - 25 oktober 2009 10:32

anledningen till att jag bytte till BLOGGAGRATIS bloggportal var för att slippa all satans reklam. trött på detta hos blogg.se tyckte jag att bloggagratis var ett perfekt alternativ. för ett tag sedan bytte portalen namn till bloggplatsen, och vad se...

Av vampireslave - 24 oktober 2009 19:03

tvillingbetraktelse. ibland händer det att fel barn stoppas i fel säng. småkrypen är inte alls lika. och otroligt lika. på samma gång. dialogen som utspelade sig är ju inte klok egentligen. jag skyller helt och fullt på den utarmande tröttheten:   ...

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards