Direktlänk till inlägg 5 mars 2009

magbild

Av vampireslave - 5 mars 2009 19:57

vecka 25. på ett sätt är det ganska solklart att förlossningen kan sätta igång när som helst nu. det börjar bli rejält ont om plats!


 

frejamage vecka 25


 

tvillingmage vecka 25

 
 
CrimsonAna

CrimsonAna

5 mars 2009 21:11

Oj oj-snacka om compact living:)

Och du-halva vecka 25 är avklarad snart

http://metalanna.blogspot.com

 
AnnelieH

AnnelieH

5 mars 2009 21:34

Vad vacker din mage är, jag MÅSTE bara få säga det..kram!

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

5 mars 2009 21:36

Vilken skillnad det är, men det är ju ändå inte så konstigt med tanke på att det är två. Hur såg du ut sista veckan med Freja i magen? Vore kul att jämföra din mage nu med då. Hoppas de ligger kvar några veckor till och trängs.

http://salo.blogg.se

 
Linda

Linda

6 mars 2009 00:02

Vilken vacker mage du har fått, hoppas bebisarna stannar inne ett tag till:) Kramar

http://dismonia.blogspot.com

 
Sanna

Sanna

6 mars 2009 01:38

Lycka till nu! Du måste uppdatera massa massa bilder sen när dom anlänt! :D

http://saos.blogg.se

 
Nini

Nini

6 mars 2009 10:09

Ljuvligt! *ståpäls*

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

katarina

6 mars 2009 11:25

Oh så fin mage=)
Men håller med,dom får bo där ett tag till=)

 
Lindalarven

Lindalarven

6 mars 2009 11:34

jädrar nyckelpigan! jag började sakna dig massor nu, tänk att få sitta bredvid dig och att din mage för en gångs skull är större :D haha. nejmen, skämt åsido, robert sa det också förra veckan, att det borde vara dags att hälsa på snart. bilen funkar inte och måste nog lämnas in, men får vi pengar över till tåg kommer vi studsa in :D

http://hallonlarv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Cornelia

6 mars 2009 11:39

Oj vad stor din mage har blivit!!! Käns det inte som den snart spricker??? Ha det bra hälsa sambon! Kram Cornelia

 
Ingen bild

Sebbe

6 mars 2009 13:04

Nu har du ju nästan gått om Hadis kagge ;) kraaaam

 
Anna

Anna

6 mars 2009 16:38

Oj va stor och fin magen är!!
Hopaps ni får en bra helg!
Kram kram

http://anderssonlindstrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vampireslave - 28 oktober 2009 20:42

jag provar mina vingar. kanske kan jag lära mig flyga. åtminstone förstå hur wordpress funkar. där tänker jag hålla till ett tag. får se vart jag landar. kika in i nätet hos vampireslave! ...

Av vampireslave - 27 oktober 2009 18:48

idag är det lördag. så sant som det är sagt. desperate housewives på tv ikväll. alltså är det lördag. nya nemi ramlade in genom brevlådan idag. dubbellördag. och på lördagar får man äta godis. därför gick vi i samlad trupp till affären för att inhand...

Av vampireslave - 26 oktober 2009 12:34

det här med tid. den är svår att hålla koll på. nuförtiden. åldrar och minuter känns som petitesser. men visst blir kinderna lite skamligt röda när jag vid frukosten insåg att vilda och yla blivit fem månader gamla. FÖR TVÅ DAGAR SEN.   för mycke...

arg

Av vampireslave - 25 oktober 2009 10:32

anledningen till att jag bytte till BLOGGAGRATIS bloggportal var för att slippa all satans reklam. trött på detta hos blogg.se tyckte jag att bloggagratis var ett perfekt alternativ. för ett tag sedan bytte portalen namn till bloggplatsen, och vad se...

Av vampireslave - 24 oktober 2009 19:03

tvillingbetraktelse. ibland händer det att fel barn stoppas i fel säng. småkrypen är inte alls lika. och otroligt lika. på samma gång. dialogen som utspelade sig är ju inte klok egentligen. jag skyller helt och fullt på den utarmande tröttheten:   ...

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards