Alla inlägg den 14 mars 2009

Av vampireslave - 14 mars 2009 18:56

AARGH. jag är inte skrockfull. men jag kan säga att fredag den trettonde verkligen inte blev någon turdag för oss. natten blev inte bättre. däremot sju resor sämre.


med oss hem från badhuset fick vi ett virus. med all säkerhet från varmvattnet i babysimbassängen. morr. krypet blev kanondålig på några få timmar och kunde inte sova många minuter i natt. följaktligen sov inte hennes föräldrar heller särskilt mycket. och sambon. fick i sig samma virus. men yttrade sig i magsjuka på honom. 


krypet har hostat och kräkts slem. kan inte andas och är fullständigt igentäppt. hon har rivit sig så mycket över näsan och under ögonen att hon i detta nu ser ut som en finnig tonåring. blemmor som heter duga. 


och jag då. gick under gårdagen och undrade om hon glömt bort ordet mamma. hon har inte sagt det på säkert en vecka. kändes lite tomt och tråkigt. idag har jag inte fått höra annat. ett klagande och ledset maammmaaammmamamamaa med krokodiltårar ned till fotknölarna. lilla kryp. mamma vill ha superkrafter. 


åkte till läkare som konstaterade virus. fick ett lycka till på vägen. tack så mycket. jävla bajsskit.  

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards