Alla inlägg den 23 mars 2009

Av vampireslave - 23 mars 2009 19:09

vilken dag. var ska jag börja? det kliar i fingertopparna. allt måste ut ut ut. det började imorse. jag stressad och på väg till kuratorn. usch nej jag vill inte längre! sambon magsjuk IGEN. familjen har precis tillfrisknat, då åker han på ytterligare skit. hoppas verkligen att det inte smittar. en sjukvecka till och jag blir knäpp.


tanken jag har på väg ut genom dörren är att nu är det för mycket för att det ska kännas bra att träffa en kurator. typ titta inte på mig. jag imploderar. hela känslolivet är utom kontroll och själv vet jag inte var jag står. hade inte alls lust att träffa en främmande människa och försöka ventilera... 


samtalet gick jättebra. blev inte alls som jag föreställt mig. hon var inte alls som jag föreställt mig. trots olika grundläggande syn på mycket blev det en givande timme. fick med mig några ordentliga meningar på vägen som stöttat mig idag. och imorgon med hoppas jag. 


hem och mata kryp. packa ned kryp i vagn. åka till biblioteket på spädbarnsläsning. freja tyckte nog det var på tiden. som hon tittade och pillade och busade med alla! hon har längtat efter människor. och jag med. tyckte synd om sambon som fick stanna hemma på muggen. 


med kuratorns besök färskt i minnet och tankar myllrandes om kommande familjesituation, vem tror ni jag träffar på läsningen? en underbar människa som är där för första gången, med sina söner, sju månader gamla, som är tvillingar! 


nu har jag ytterligare en post i mobilens telefonbok. vi ska ses på måndag. shit vad spännande saker och ting blir ibland! 

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards