Direktlänk till inlägg 1 februari 2008

fredag är ingen fridag

Av vampireslave - 1 februari 2008 11:13

idag är det jobbartajm. börjar snart och slutar nio ikväll. på ett sätt ska det bli skönt. har varit hemma många dagar nu. blandade lediga dagar och två sjukdagar. efter svimningsattacken i måndags vågar jag mig ut igen.


simmade igår. sambon jobbar natt. medan han sov smet jag iväg till badhuset. det var toppenskönt. kände mig pigg och stark i kroppen. simmade en hel del och avslutade friskvårdsimpulsen med lite skumpande i bubbelpoolen.


vet inte vad det är med den där bubbelpoolen. bubblorna är så hårda! och många. tydligen anses det vara massage. alltså nåt som är skönt. men det tycker inte jag. helst sitter jag långt ifrån bubblorna. det är det kokvarma vattnet jag vill åt. det är skönt. märkte oxå att magen inte gillar bubblorna. och om ni undrar varför kan jag berätta att magen nuförtiden guppar för mycket.

 

den liksom far och flänger upp och ned. inte skönt. men ganska komiskt. där sitter jag i relaxhörnan och håller i min lilla mage för att den inte ska hoppa så för jäkligt. tur att det inte syns under alla bubblorna.  

 
 
Ingen bild

Jeanette

1 februari 2008 13:25

Hej gumman! visst är det skönt att simma! =) Saknar att simma och att bada (badade varje dag de sista gravida månaderna) vilket jag får vänta med några veckor till... Sen är det jag och Alvin som ska bada halva dagarna =)
Undra när man kan börja med babysim?! =) Jag vet inte om det stämmer men jag fick höra att jag skulle ta det lugnt med bubblandet under graviditeten pga infektionsrisken, Iaf i offentliga bubbelpooler..Men jag är ingen expert på det...
Snart får vi åka och bada med ett varsitt kryp =) KRAM!

 
Ingen bild

CaKeNoRu

1 februari 2008 13:29

Du vet väl att man inte ska bada bubbelbad när man är gravid? Kram

 
Ingen bild

Lindalarven

1 februari 2008 14:31

tänk dig då MIN mage som alltid är så fast typ 10 ggr större. inte kul ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vampireslave - 28 oktober 2009 20:42

jag provar mina vingar. kanske kan jag lära mig flyga. åtminstone förstå hur wordpress funkar. där tänker jag hålla till ett tag. får se vart jag landar. kika in i nätet hos vampireslave! ...

Av vampireslave - 27 oktober 2009 18:48

idag är det lördag. så sant som det är sagt. desperate housewives på tv ikväll. alltså är det lördag. nya nemi ramlade in genom brevlådan idag. dubbellördag. och på lördagar får man äta godis. därför gick vi i samlad trupp till affären för att inhand...

Av vampireslave - 26 oktober 2009 12:34

det här med tid. den är svår att hålla koll på. nuförtiden. åldrar och minuter känns som petitesser. men visst blir kinderna lite skamligt röda när jag vid frukosten insåg att vilda och yla blivit fem månader gamla. FÖR TVÅ DAGAR SEN.   för mycke...

arg

Av vampireslave - 25 oktober 2009 10:32

anledningen till att jag bytte till BLOGGAGRATIS bloggportal var för att slippa all satans reklam. trött på detta hos blogg.se tyckte jag att bloggagratis var ett perfekt alternativ. för ett tag sedan bytte portalen namn till bloggplatsen, och vad se...

Av vampireslave - 24 oktober 2009 19:03

tvillingbetraktelse. ibland händer det att fel barn stoppas i fel säng. småkrypen är inte alls lika. och otroligt lika. på samma gång. dialogen som utspelade sig är ju inte klok egentligen. jag skyller helt och fullt på den utarmande tröttheten:   ...

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards