Alla inlägg den 21 februari 2008

Av vampireslave - 21 februari 2008 18:20

det bor en freja i min mage. till nittiofem procent i alla fall. som fladdrar och har sig mest hela tiden nu. och jag har fått ett väldigt fint smeknamn av käre sambon. "kom nu, frejacontainern, så går vi!" sa han mellan shoppingturerna idag. frejacontainer! jag garvade i bitar och kunde inte sluta. 


freja är fruktbarhetens gudinna i nordisk mytologi. hon är oxå en kärleksgudinna. vill du läsa mer om freja kan du klicka här.  

Av vampireslave - 21 februari 2008 12:34

efter morgonens omtumlande upplevelse stannade vi till i ett köpcentrum. äntligen hittade jag lite gravidkläder som passade mig! men det var inte lätt. var tvungen att prova otaliga plagg innan det ens började kännas okej. och eftersom jag är så glad över att ha hittat lite fräscha kläder kände jag för att mannekänga vid hemkomsten. nu åker träningskläder och gympabrallor ned i flyttlådor!


så här blev det:


jättesköna jeansshorts, modell piratbyxa.

och en supermysig tröja. wiihoo!


och ett par jeans! för övrigt de första jag äger och kommer använda sedan flera år tillbaka. jeans har liksom inte tilltalat mig förut. nu känns det dock som högsta vinsten.


yees för att slippa mysbrallor!


nåväl. något ombyte kommer ju behövas. jakten fortsätter. 

Av vampireslave - 21 februari 2008 12:31


idag var vi på ultraljud.

och vi vet vem som ligger här inne!



(notera min minimala navelpiercing. snart åker den ut! detta är en stav jag hade i ögonbrynet förut... den enda som var tillräckligt liten) 


Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards