Alla inlägg den 2 april 2008

Av vampireslave - 2 april 2008 18:20

äntligen. nu är jag trött på bredbandsstrul. det visade sig vara adaptern till modemet som gått sönder. hoppas den håller lite längre den här gången!


en hel del har hunnit hända på bara några få dagar. malin har flyttat in hos oss. varulvsprinsen har haft en spelning. jättebra som vanligt! och jag är inte alls partisk. snön har smält bort och våren har kommit tillbaka igen. tussilago och vitsippor skymtar här och var. har sprungit lite hos sjukgymnasten i vanlig ordning och fått igång rutinen på lååånga promenader. finns väldigt många fina ställen att traska runt på i detta område, har jag upptäckt. firade en bror som fyllde fyrti. 


och barnvagnen. den köpte vi! är hur nöjda som helst. när man inte haft någon vagn tidigare är det dock väldigt superdupersvårt att veta vad man ska titta på. jag och sambon gjorde dock vårt bästa för att klämma och känna och peta och undra om precis allting. stackars människa, hon fick hålla många demonstrationer innan vi var nöjda. exakt hur den fungerar kommer vi ju inte märka förrän liten bebis ska kuska runt i den. men det verkar lovande.   

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards