Direktlänk till inlägg 13 februari 2008

flyttfolk

Av vampireslave - 13 februari 2008 18:35

idag har jag samlat ihop lite flytt-folk. en del har inte svarat än (undrar varför, bära kartonger är väl det roligaste som finns) men det har ändå gått förvånansvärt bra. har några till att ringa på listan, så den ser förhoppningsvis ännu bättre ut om några dagar.


pratade bland annat med en polare idag. som jag inte träffat på ett par år. ändå bor vi i samma stad. men vi har de mest o-synkade scheman man kan tänka sig och därför har det varit omöjligt för oss att träffas. helt otroligt när jag tänker på att jag bodde ihop med killen en gång.


hur som helst. han svarade glatt på mitt sms att han gärna hjälper till. kul! blir en liten come-together mitt i all röra. förhoppningsvis lyckas jag lura hit två sötnosar från långt-bort-i-skogen oxå. skulle vara himla kul.


nehepp. om man skulle ta tag i det där sista ringandet nu. har tyvärr inga kartonger kvar att packa. inte för att det inte finns prylar som ska packas ned. tvärtom. kartongerna råkade bara ta slut. nu väntar jag på min bror som kommer i veckan med ett helt lass. men tills dess får jag göra andra saker. flyttanmälningar till exempel. och telefonterrorisera människor.


och just ja. nämnde jag att jag hatar att flytta?  

 
 
Slusk

Slusk

13 februari 2008 19:05

John Hurt-moment? Jaadu.
Har du sett Alien?
När krypet hoppar ut genom magen?
Jag föreställer mig att en födsel går till så. ;P

http://slusk.bloggagratis.se

 
Nathalie

Nathalie

13 februari 2008 21:37

Kursen finns på Fridabergs familjecenter, där jag går på öppna förskolan + unga föräldrar-gruppen. De har såna lite hela tiden så det är bara att anmäla sig sen när det är dags :)
Vill du att jag och Vincent också hjälper till att flytta? Vi kan ju befinna oss i lägenheten med dig och hjälpa dig packa upp eller vad som helst

http://meandmymen.blogg.se

 
Nathalie

Nathalie

14 februari 2008 13:22

Fridaberg heter bara själva huset, det är en gul villa som ligger nedanför Ronna. Mittemot Bårsta IP :)
Ja, det i Hovsjö ingår i samma "koncern" eller vad man ska säga. I Södertälje finns sammanlagt tre familjecenter, Fridaberg, Hovsjö och Fornhöjden. Men man får såklart välja vilket man vill gå till :) Men, alla tre innehåller typ exakt samma saker. De håller i babymassage, har öppen verksamhet, har vissa familjegrupper, föräldrakurser osv. Så det är som sagt samma sak, fast på tre olika ställen.

http://meandmymen.blogg.se

 
Kajsa

Kajsa

14 februari 2008 16:38

:) Vad glad jag blir att du tyckte min insändare var bra! Har fått höra det från många och nu börjar kugghjulen snurra, man kanske skulle ta å bli författare...? :) Nu finns det bilder på Lillan :) Puss å kram!

http://kajsatankar.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

14 februari 2008 20:41

Jo.. visst har vi funderat.. men ingen brådska.. Vi ska, ja, men när...? *I don't know* Ja, ni kan ju fundera några månader till *ler* Jag trodde ditt självklara val var Therese.. Och kanske H's mamma.. Men Therese absolut.. Men ni kanske inte är så tajta...? Jaja.. några månader kvar.. :) Kram kram kram!!!

http://maria1984.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

14 februari 2008 21:19

Tack sötnos!!
*kramar tillbaka*
Trevlig "Melissa-Hadi-hjärtans" dag!!!

http://maria1984.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vampireslave - 28 oktober 2009 20:42

jag provar mina vingar. kanske kan jag lära mig flyga. åtminstone förstå hur wordpress funkar. där tänker jag hålla till ett tag. får se vart jag landar. kika in i nätet hos vampireslave! ...

Av vampireslave - 27 oktober 2009 18:48

idag är det lördag. så sant som det är sagt. desperate housewives på tv ikväll. alltså är det lördag. nya nemi ramlade in genom brevlådan idag. dubbellördag. och på lördagar får man äta godis. därför gick vi i samlad trupp till affären för att inhand...

Av vampireslave - 26 oktober 2009 12:34

det här med tid. den är svår att hålla koll på. nuförtiden. åldrar och minuter känns som petitesser. men visst blir kinderna lite skamligt röda när jag vid frukosten insåg att vilda och yla blivit fem månader gamla. FÖR TVÅ DAGAR SEN.   för mycke...

arg

Av vampireslave - 25 oktober 2009 10:32

anledningen till att jag bytte till BLOGGAGRATIS bloggportal var för att slippa all satans reklam. trött på detta hos blogg.se tyckte jag att bloggagratis var ett perfekt alternativ. för ett tag sedan bytte portalen namn till bloggplatsen, och vad se...

Av vampireslave - 24 oktober 2009 19:03

tvillingbetraktelse. ibland händer det att fel barn stoppas i fel säng. småkrypen är inte alls lika. och otroligt lika. på samma gång. dialogen som utspelade sig är ju inte klok egentligen. jag skyller helt och fullt på den utarmande tröttheten:   ...

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards