Direktlänk till inlägg 4 februari 2008

ingen huvudvärk

Av vampireslave - 4 februari 2008 10:05

igår var första dagen på några veckor som jag inte hade ont i huvudet. vilken befrielse. jag tror att tabletterna funkar. tack för tipset. har ätit dem nu i en vecka ungefär. hoppas det håller i sig.


jobbarhelgen överlevdes. lite besök blev det ändå. trevligt och mysigt. synd att jag var så jäkla trött så jag somnade i soffan. ett badkarsbad blev det oxå. knäppa seppo hoppade upp på kanten och drack av vattnet. knasig kisse.


arbetsdagen denna måndag börjar senare än vanligt. klockan fyra. gissa om jag har planerat att hinna med mycket innan dess. fast detta blir nog som vanligt. jag hinner väl lagom klä på mig innan jag måste rusa ut genom dörren för att hinna. tidsoptimist javisst.


en rolig grej med min navel. när jag först blev gravid blev det värsta hålet i naveln. av någon outgrundlig anledning. med tanke på navelpiercingen som hänger där blev det värsta ludd-samlar-stället. usch och blä. äckligt. men nu börjar magen bli så sprängspänd (redan?!?) så naveln är nästan borta. inget hål längre. och piercingen petar rakt ut. ser helkomiskt ut. NEJ det kommer ingen bild på detta...  

 
 
Kajsa

Kajsa

4 februari 2008 16:28

Ja, visst hade vi det mysigt, även om du somnade! :) Nu har jag uppdaterat mig lite i vad som hänt dig den senaste tiden. E så glad att du tar hand om dig! Många kramar!!!

http://kajsatankar.bloggagratis.se

 
Slusk

Slusk

13 februari 2008 17:27

men du tar bild på det åt dig själv va?
måste se kul ut..
en tjejkompis som är gravid sa att navelpiercingar ofta spricker när man är gravid... *ryser*

http://slusk.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vampireslave - 28 oktober 2009 20:42

jag provar mina vingar. kanske kan jag lära mig flyga. åtminstone förstå hur wordpress funkar. där tänker jag hålla till ett tag. får se vart jag landar. kika in i nätet hos vampireslave! ...

Av vampireslave - 27 oktober 2009 18:48

idag är det lördag. så sant som det är sagt. desperate housewives på tv ikväll. alltså är det lördag. nya nemi ramlade in genom brevlådan idag. dubbellördag. och på lördagar får man äta godis. därför gick vi i samlad trupp till affären för att inhand...

Av vampireslave - 26 oktober 2009 12:34

det här med tid. den är svår att hålla koll på. nuförtiden. åldrar och minuter känns som petitesser. men visst blir kinderna lite skamligt röda när jag vid frukosten insåg att vilda och yla blivit fem månader gamla. FÖR TVÅ DAGAR SEN.   för mycke...

arg

Av vampireslave - 25 oktober 2009 10:32

anledningen till att jag bytte till BLOGGAGRATIS bloggportal var för att slippa all satans reklam. trött på detta hos blogg.se tyckte jag att bloggagratis var ett perfekt alternativ. för ett tag sedan bytte portalen namn till bloggplatsen, och vad se...

Av vampireslave - 24 oktober 2009 19:03

tvillingbetraktelse. ibland händer det att fel barn stoppas i fel säng. småkrypen är inte alls lika. och otroligt lika. på samma gång. dialogen som utspelade sig är ju inte klok egentligen. jag skyller helt och fullt på den utarmande tröttheten:   ...

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards