Direktlänk till inlägg 3 oktober 2007

omkullkastning

Av vampireslave - 3 oktober 2007 20:33

jag har ont i magen. som fan. tidigare idag kunde jag nästan inte stå upp. var nära att kräkas. på jobbet såklart. var annars. en medarbetare frågade mig om varför jag hade ont i magen. ingen aning. men sen kom jag på det. posttraumatisk stress. eller nåt. såhär mådde jag jämt mellan hakan och knäna innan jag blev sjuk. och sjukskriven ett par år.


det är bara att inse. fakta. min stresshantering är fortfarande urusel. knappt ens mätbar. det är fan knappt så att jag har någon stresshantering över huvud taget. sedan mobilen började ringa imorse har jag känt mig så trött. så less. och haft ont i magen. trots att jag inte varit särskilt stressad under dagen. men antagligen är jag det. ändå. utan att jag märker det. utan att någon märker det.


i och för sig räcker det nog med att öppna ögonlocken lite lite lite mer. för om jag tittar riktigt noga ser jag ju att varannan bokstav blir fel på tangenterna i detta inlägg. mina fingrar irrar över tangentbordet och hittar inte rätt. de är för stressade. har inte tid att känna efter. att söka tills det blir rätt. min touch-down metod är i vanliga fall felfri. för elva år sedan skrev jag drygt tre bokstäver i sekunden, och sedan dess har det bara blivit bättre. men nu. hjälp. tillbaka och sudda. tillbaka och sudda. stressen är efter mig. hinner ifatt. 



 
 
Kajsa

Kajsa

3 oktober 2007 21:23

Min vän. Ta hand om dig! Ifall du behöver lite semester på ett slott så är det bara att säga till. Sitter här och önskar att jag kunde göra något. Hoppas att min kärlek når fram så att du vet att du inte är ensam. kramar

http://kajsatankar.bloggagratis.se

 
Lindalarven

Lindalarven

4 oktober 2007 09:34

oh, får ont i magen jag med när jag läser. försök se morgondagens sittning som en avslappnad stund (vilket kan bli svårt med nålar i skinnet ^^). tänker på dig!

http://hallonlarv.bloggagratis.se

 
CrimsonAnna

CrimsonAnna

4 oktober 2007 09:50

Har också tusen järn i elden just nu och blir så stressad att ingenting blir gjort. Försöker hitta ett lugn i det jag gör just nu. Hoppas du kan hitta lite tid att bara sitta i soffan och klappa kissarna. Hade kommit över med lugnande te om jag vetat var du bor:)

http://www.metalanna.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vampireslave - 28 oktober 2009 20:42

jag provar mina vingar. kanske kan jag lära mig flyga. åtminstone förstå hur wordpress funkar. där tänker jag hålla till ett tag. får se vart jag landar. kika in i nätet hos vampireslave! ...

Av vampireslave - 27 oktober 2009 18:48

idag är det lördag. så sant som det är sagt. desperate housewives på tv ikväll. alltså är det lördag. nya nemi ramlade in genom brevlådan idag. dubbellördag. och på lördagar får man äta godis. därför gick vi i samlad trupp till affären för att inhand...

Av vampireslave - 26 oktober 2009 12:34

det här med tid. den är svår att hålla koll på. nuförtiden. åldrar och minuter känns som petitesser. men visst blir kinderna lite skamligt röda när jag vid frukosten insåg att vilda och yla blivit fem månader gamla. FÖR TVÅ DAGAR SEN.   för mycke...

arg

Av vampireslave - 25 oktober 2009 10:32

anledningen till att jag bytte till BLOGGAGRATIS bloggportal var för att slippa all satans reklam. trött på detta hos blogg.se tyckte jag att bloggagratis var ett perfekt alternativ. för ett tag sedan bytte portalen namn till bloggplatsen, och vad se...

Av vampireslave - 24 oktober 2009 19:03

tvillingbetraktelse. ibland händer det att fel barn stoppas i fel säng. småkrypen är inte alls lika. och otroligt lika. på samma gång. dialogen som utspelade sig är ju inte klok egentligen. jag skyller helt och fullt på den utarmande tröttheten:   ...

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards