Alla inlägg den 21 oktober 2007

Av vampireslave - 21 oktober 2007 16:45

denna söndag har jag städat. stor tv på plats. dammråttor eliminerade. rumpan placerad i soffan och chips på bordet. så såg det ut igår kväll i alla fall. det är stora monster i monsters inc på vår tv nu. intressant filmupplevelse. och jag somnade inte en enda gång. wow.


idag som sagt. dansat med snabeldraken. känt mig bakis och förkyld. fastän jag inte är någotdera. konstigt. söndag i all ära. men det var längesen jag var bakis nu. har städat upp efter ikea-invasionen oxå. fått allting på plats. bara bänkarna i köket och hela sovrummet kvar. men det får vänta till en annan dag.


ny delkurs i häxkursen har börjat nu. är sugen på att sätta igång. ska viga lite tid åt det senare. nästa söndag ska jag flyga på kvasten till häxafton. ska bli väldigt spännande. 


ska försöka övertala sambon att äta pizza ikväll. det blir nog inte svårt. känner man sig bakis utan att vara det kan man väl äta bakismat även fast man inte har råd. eller nåt. 

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards