Direktlänk till inlägg 16 juni 2007

grillfest

Av vampireslave - 16 juni 2007 08:34

efter flera månaders eremitliv hittade vi ut till civilisationen. när bussen kom ned till centrum såg vi massa folk och evenemang runt hela gågatan. jag mumlade undrandes för mig själv om vi hade missat något. tjejen som satt bredvid mig på bussen sa att det var telgedagen. jaså, då hade jag alltså missat nåt.


vi snubblade över en timo som vi drog ned till maren och proppade full med glass. sen snubblade vi över en markoolio och kunde inte låta bli att råcka-påå. sen snubblade vi över solna och kunde inte låta bli att äta oss mätta på grillfest hos jakob och linda.

 
 
Ingen bild

larven

18 juni 2007 13:47

vad fin du är!

 
Ingen bild

Ingrid

18 juni 2007 14:42

Heeeeyy vilken babe :-) Snygg som fasen på bilden. Låter som du haft en bra helg. Här har det varit som de flesta andra helger.. fotboll, fotboll, och så hade sambon spelning också. alltså en helt vanlig helg... Kram i massor.

 
CrimsonAnna

CrimsonAnna

18 juni 2007 14:52

Håller övriga här. Vad snygg du är blev på kortet:) Skönt att se dig ute igen också. Hoppas allt är bra

http://www.metalanna.blogspot.com

 
Kajsa

Kajsa

18 juni 2007 18:12

Hejsan! Kan inte annat än instämma med tidigare skrivare, SÅ fin på ditt kort!!! Sen måste jag säga att din kära sambo inte var så pjåkig han heller, vad häftigt han fått till håret! Bamsekrama varandra från mig! ps. nu får det vara slut på inkognito. ds.

http://kajsatankar.bloggagratis.se

 
vampireslave

vampireslave

19 juni 2007 11:39

till tidigare kommentarer:

men oj hjälp! tack så mycket. det är inte utan att jag känner mig lite mallig här. =) kan iofs behövas denna dag, håret hänger i fettiga stripor över skallen och jag snubblar över påsarna under ögonen när jag försöker ta mig förbi och fram! ;) dags för lite hårfärg nudå. kram alla!

http://vampireslave.bloggagratis.se

 
Solgul Maskros

Solgul Maskros

19 juni 2007 19:19

Ville bara kika in och läsa hur du har det, hoppas att du mår bra i sommaren och att du får en go sommar/Kram Helén

http://levmaskrosbarnet.bloggagratis.se

 
Slusk

Slusk

19 juni 2007 20:25

Oooh, bilder! *ler förtjust*
Låter som att du haft trevligt =)

http://slusk.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vampireslave - 28 oktober 2009 20:42

jag provar mina vingar. kanske kan jag lära mig flyga. åtminstone förstå hur wordpress funkar. där tänker jag hålla till ett tag. får se vart jag landar. kika in i nätet hos vampireslave! ...

Av vampireslave - 27 oktober 2009 18:48

idag är det lördag. så sant som det är sagt. desperate housewives på tv ikväll. alltså är det lördag. nya nemi ramlade in genom brevlådan idag. dubbellördag. och på lördagar får man äta godis. därför gick vi i samlad trupp till affären för att inhand...

Av vampireslave - 26 oktober 2009 12:34

det här med tid. den är svår att hålla koll på. nuförtiden. åldrar och minuter känns som petitesser. men visst blir kinderna lite skamligt röda när jag vid frukosten insåg att vilda och yla blivit fem månader gamla. FÖR TVÅ DAGAR SEN.   för mycke...

arg

Av vampireslave - 25 oktober 2009 10:32

anledningen till att jag bytte till BLOGGAGRATIS bloggportal var för att slippa all satans reklam. trött på detta hos blogg.se tyckte jag att bloggagratis var ett perfekt alternativ. för ett tag sedan bytte portalen namn till bloggplatsen, och vad se...

Av vampireslave - 24 oktober 2009 19:03

tvillingbetraktelse. ibland händer det att fel barn stoppas i fel säng. småkrypen är inte alls lika. och otroligt lika. på samma gång. dialogen som utspelade sig är ju inte klok egentligen. jag skyller helt och fullt på den utarmande tröttheten:   ...

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards