Direktlänk till inlägg 7 mars 2007

utmaning

Av vampireslave - 7 mars 2007 16:12

jag har blivit utmanad av milo: tävlingsregler: varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.underliga & egendomliga saker om vampireslave:1. det händer att jag sover med ögonen vidöppna. det har oxå hänt att jag samtidigt drömt väldigt roligt och skrattat halvhysteriskt i sängen. skrämde skiten ur min sambo på det sättet en gång. 2. i början av april börjar jag på en ettårig utbildning till häxa. 3. jag får årstidsrelaterade utbrott. om vintern brutalkastar jag mig i snöhögar, om hösten i lövhögar osv. en deppig dag får en svag guldskimrande kant om jag får stå och "tjippa" ett tag i en vattenpöl... 4. jag kommer aldrig träda in i den grå vuxenvärlden. blir helt lyrisk när jag ser ett bollhav. tyvärr har jag inte plast-plaskat sedan i somras. 5. trivs med ensamheten. har haft stora problem med panikångest förut, både i gruppsituationer och i skräck för att vara ensam. har dock lärt mig uppskatta egen tid och egen filosofi. 6. har varit sjukskriven i snart 2,5 år, varav nästan 2 år på heltid. har varit på botten och nära döden. vaknat upp med sladdar på hela kroppen efter självmordsförsök. därifrån började en långsam och otroligt smärtsam klättring uppåt. i slutet av april ska jag hålla i en föreläsning om mig själv på en tredagars storkonferens om psykisk ohälsa. jag utmanar gothiqua mia bimboboy crimsonanna tezaloniki och sanna

 
 
Milo

Milo

7 mars 2007 22:07

Oj, vad spännande med häxkurs!!! *vill oxå* Vad kostar det och var? Nyfiken...

Storslaget att göra en föresläsning! Strongt!!!! *tummen upp* Önskar jag kunde varit där och lyssna.

*stor kram*

http://gothwitch.net

 
Tass-Mia

Tass-Mia

8 mars 2007 06:33

Hejsan hoppsan....:)

jag tycker defenitivt att du ska gå med i EFIT, det är super kul....:)

Måste nog säga att jag inte orkar vara med på din utmaning just nu, har så otroligt mycket i skolan och familjen just nu å ingen energi kvar till annat...:(
kanske orkar jag senare men inte just nu...

*kram,kram*

http://www.tass.nu

 
CrimsonAnna

CrimsonAnna

8 mars 2007 07:14

Har nu svarat på utmaningen:) God läsning!

http://www.metalanna.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vampireslave - 28 oktober 2009 20:42

jag provar mina vingar. kanske kan jag lära mig flyga. åtminstone förstå hur wordpress funkar. där tänker jag hålla till ett tag. får se vart jag landar. kika in i nätet hos vampireslave! ...

Av vampireslave - 27 oktober 2009 18:48

idag är det lördag. så sant som det är sagt. desperate housewives på tv ikväll. alltså är det lördag. nya nemi ramlade in genom brevlådan idag. dubbellördag. och på lördagar får man äta godis. därför gick vi i samlad trupp till affären för att inhand...

Av vampireslave - 26 oktober 2009 12:34

det här med tid. den är svår att hålla koll på. nuförtiden. åldrar och minuter känns som petitesser. men visst blir kinderna lite skamligt röda när jag vid frukosten insåg att vilda och yla blivit fem månader gamla. FÖR TVÅ DAGAR SEN.   för mycke...

arg

Av vampireslave - 25 oktober 2009 10:32

anledningen till att jag bytte till BLOGGAGRATIS bloggportal var för att slippa all satans reklam. trött på detta hos blogg.se tyckte jag att bloggagratis var ett perfekt alternativ. för ett tag sedan bytte portalen namn till bloggplatsen, och vad se...

Av vampireslave - 24 oktober 2009 19:03

tvillingbetraktelse. ibland händer det att fel barn stoppas i fel säng. småkrypen är inte alls lika. och otroligt lika. på samma gång. dialogen som utspelade sig är ju inte klok egentligen. jag skyller helt och fullt på den utarmande tröttheten:   ...

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards