Alla inlägg den 21 mars 2007

Av vampireslave - 21 mars 2007 16:35

avklarade arbetstimmar och kvällen nafsandes i nacken. har sovit en liten stund. blev väckt av tele2 som ville konvertera mig till sekten. nej tack. har redan provat. han gav sig snabbt när jag talade om att jag hade ip-telefoni. sitter här o funderar över de närmaste timmarna. kanske borde jag resa med gröna faran, kanske borde jag pressas ned i soffan med tvångströja. svårt det där. att känna efter. jag har tyvärr ingen bra kontakt just nu. med mig själv. jag letar efter två hål i väggen.

Av vampireslave - 21 mars 2007 04:46

jag vet inte vad det är med mig. de senaste dagarna har jag sprungit runt med andan i halsen o känslan av annalkande ångestanfall. kanske beror det på förra veckans nya upplevelser på jobbet, och att jag spontant drog till sandviken efter det? kanske glömde jag den tråkiga men ack så nödvändiga återhämtningen. det kändes som jag slappnade av rejält hos linda, men ibland finns spänningar kvar som jag inte ens själv känner av. följden har blivit att jag farit runt som en besatt, ingen chans att koppla av. klockan är kvart i fem. har redan varit vaken en dryg timme. skulle va skönt å sova. oron håller ögonen öppna.

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards