Direktlänk till inlägg 16 september 2009

piercings

Av vampireslave - 16 september 2009 20:48

jag får oxå en rush av det här! utbrast min kära piercare. jag har inte gjort den här piercingen på elva år kan jag säga, och du är definitivt ensam om den här i stan! jag såg den på TV för ett tag sedan och tyckte att det var apsnyggt. sen tänkte jag efter och insåg att jag inte sett någon enda människa med smycken i fejset på det här sättet. i den sekunden bestämde jag mig för att det skulle bli nästa kroppsmodifiering. extra kul att veta att man är ensam om det.


har försökt ta en schysst bild för att visa. men icke. jag skyller på kameran. inte. än så länge har jag två läkstavar som är för långa och ser lite halvskumma ut. om ett par veckor ska de bytas ut och förhoppningsvis ser bilden bättre ut då. kanske vågar jag lägga upp någon efter det.


min sambo kommenterade det hela med tummen upp och nu börjar du se ut som ditt gamla jag igen. kändes skönt att höra. bort med alla gravidmagar och foglossning och tråkig utväxt i skallen. let´s face it. föda-barn-svängen är ett träsk och nu ska jag upp! (by the way sov vilda hela natten i natt! hallelujamoment!)

 
 
Maria

Maria

16 september 2009 21:00

Bara du inte klipper av ditt fina långa hår nu bara!!!!! Färga pierca och tattuera dig hur mycket du vill men håret blir kvar!!!! Snälla.....? =) Så var sitter denna nya piercing då....? Maila en bild...? =) Puss å kram!

http://maria1984.bloggagratis.se

 
Sofija

Sofija

16 september 2009 21:02

Nu blir jag ju jätte nyfiken, var sitter nya smycket då?:)

http://metrobloggen.se/sofija

 
CrimsonAnna

CrimsonAnna

16 september 2009 23:32

Gud så härligt det låter-jag ser fram emot att få göra en ny tatuering snart-på foten

http://metalanna.blogspot.com

 
Katarina & Neo

Katarina & Neo

17 september 2009 08:36

Ja men du måste ju säg vart i ansiktet du har gjort den!

http://www.wiggo.org

 
Ingen bild

bror

17 september 2009 18:53

men...då måste det vara en som vuxit igen då? Borde då ha märkt vilken av dina som varit borta! Men de e klart jag märker inte ens om barnen o Mona bytt gardiner hemma hos oss!

 
Ingen bild

Ängel utan vingar

18 september 2009 23:38

Det var ju inte lite rock 'n' roll det där du gjort! Riktigt tufft!
Och du, på tal om rock 'n' roll.. kolla in denna killen jag pratade om idag (som jag sa att din gubbe skulle gilla): http://www.youtube.com/watch?v=jqjhM6_RJQ0

 
Nordic

Nordic

20 september 2009 08:41

ohhh, vad häftigt!

Min dotter, 14 år, piercar sig. Dumt gjort har hon gjort det själv ett par ggr vilket inte har varit så bra.

Hon har i tungan, naveln och läppen. Det räcker än sålänge..

Jag tycker det är snyggt och beundrar de som vågar, själv är jag chicken, haha! Kram!

http://nordicangel.wordpress.com

 
Ingen bild

Mia

20 september 2009 12:17

Vad kul och spännande. Ser fram emot bilden som kommer här. Tänkte jag skulle ta mej i kragen och skicka ett sms när jag är i krokarna. Ta en fika och bara vara en stund. Kramar till er alla.

 
Maria

Maria

20 september 2009 18:08

Du... Hur blev det med bil förresten? Hittade ni någon tillslut?? Själv var vi och köpte en idag. En vit mazda 323 från -90 för 6500:- Nu ska vi bara besikta Saaben och sälja iväg den. Sen såsmåningom så ska vi skaffa familjebil istället (Volvo V70) =) Kram kram!!!

http://maria1984.bloggagratis.se

 
tess

tess

4 oktober 2009 18:48

Oj vad är det för peircing som är så ovanlig? Skitnyfiken måste jag säga??? Snälla berätta.

Själv har jag fyra men jag har inga i ansiktet. Det får ja ginte ens ha på mitt jobb. Jo i tungana har jag. Men gjorde en i naveln för några veckor sedan. Ja jag vet det sticker knappast ut men ja så e de i alla fall. //Tess

http://tess701.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vampireslave - 28 oktober 2009 20:42

jag provar mina vingar. kanske kan jag lära mig flyga. åtminstone förstå hur wordpress funkar. där tänker jag hålla till ett tag. får se vart jag landar. kika in i nätet hos vampireslave! ...

Av vampireslave - 27 oktober 2009 18:48

idag är det lördag. så sant som det är sagt. desperate housewives på tv ikväll. alltså är det lördag. nya nemi ramlade in genom brevlådan idag. dubbellördag. och på lördagar får man äta godis. därför gick vi i samlad trupp till affären för att inhand...

Av vampireslave - 26 oktober 2009 12:34

det här med tid. den är svår att hålla koll på. nuförtiden. åldrar och minuter känns som petitesser. men visst blir kinderna lite skamligt röda när jag vid frukosten insåg att vilda och yla blivit fem månader gamla. FÖR TVÅ DAGAR SEN.   för mycke...

arg

Av vampireslave - 25 oktober 2009 10:32

anledningen till att jag bytte till BLOGGAGRATIS bloggportal var för att slippa all satans reklam. trött på detta hos blogg.se tyckte jag att bloggagratis var ett perfekt alternativ. för ett tag sedan bytte portalen namn till bloggplatsen, och vad se...

Av vampireslave - 24 oktober 2009 19:03

tvillingbetraktelse. ibland händer det att fel barn stoppas i fel säng. småkrypen är inte alls lika. och otroligt lika. på samma gång. dialogen som utspelade sig är ju inte klok egentligen. jag skyller helt och fullt på den utarmande tröttheten:   ...

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards