Alla inlägg den 12 maj 2008

Av vampireslave - 12 maj 2008 19:53

tvätten är klar. ögonen kliar. för mycket world of warcraft och middag har jag glömt äta. bror var här en sväng och visade stolt upp bilder på sin nya husvagn. diskuterade balkongen och olika lösningar till ett kommande djungel- och kattparadis.


dags att få något i magen. krypet pockar på uppmärksamhet. undrar vad hon är sugen på? sen ska jag färga håret och kolla på american idol. förhoppningsvis är jag vaken när sambon slutar sent ikväll. lite kram och puss för att avrunda dagen skulle verkligen göra den perfekt!

Av vampireslave - 12 maj 2008 14:34

idag känns som en bra dag. är ensam hemma just nu och stortrivs. med sambo och inneboende är mycket i rörelse, vilket är härligt på sitt sätt. men däremellan är det lyx att hoppa runt i lägenheten utan att någon ser. inte ens katterna ger sig tillkänna för tillfället. de har sina sovställen och gömmer sig för dagen.


imorse var jag på vattengympa. skönt men ansträngande. börjar bli jobbigt att vara i varmvatten upp till hakan när det redan är jobbigt att andas. blir liksom lite extra tungt när det är varmt över bröstkorgen oxå.


tvättstugan är invaderad och skall så vara i fyra timmar framåt. har hunnit ringa tre gånger i tappra försök att få tag på rätt människa på försäkringskassan. sen har jag klippt katternas klor och dammsugit badrummet. förutom detta har jag lite annat pyssel och plock på dagordningen.


men just nu är jag mest sugen på te.

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards