Direktlänk till inlägg 3 november 2008

omröstningen

Av vampireslave - 3 november 2008 15:07

woho. 40 personer har hittills röstat, och jag har inga bekanta! vad betyder det? låter den ligga uppe någon dag till. kanske kan ni komma upp i 50 röster? det vore ett litet mål. heja på!

 
 
Ingen bild

Jenny

3 november 2008 15:26

Jag klickade i bekant , tänkte först vän men vi har ju inte umgåtts sååååå mkt än att jag vill hoppa in i det facket o mysa =)
Krya på er för övrigt o tack försenast
/hovsjö tösen

 
Ingen bild

Kajsa

3 november 2008 16:52

För ett leende: http://www.yttermera.se/kultur/ekorrn/stilovning_001_070.html

 
vampireslave

vampireslave

3 november 2008 17:38

till jenny:
jag ser dig definitivt inte som en bekant, men jag förstår vad du menar. snarare (blivande) vän, eller hur jag ska uttrycka mig. =) tack själv för senast, har tänkt höra av mig flera gånger, men tanken har inte kommit längre. =)

http://vampireslave.bloggagratis.se

 
vampireslave

vampireslave

3 november 2008 17:43

till kajsa:
haha! =) lätt!

http://vampireslave.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ingrid

3 november 2008 19:34

Tycker det ser ut som vi i familjen är trogna bloggläsare. :-) Jaa.. vad ska man annars göra? Det är lättare att läsa bloggen än att stå och prata i telefon, sen hinner jag inte alltid svänga in och hälsa på er. Även om jag gärna vill... men vi hälsar i alla fall härifrån att er och Frejas julklappar ligger klara här!! OBS!! Vi vill inte ha några av er i år!! Nu är det vår tur att ge...

 
Ingen bild

Anders

3 november 2008 19:51

Jaha.... Vad ska en guildkompis kryssa i då? Får fundera lite.... Krya på er.

 
Annelie

Annelie

3 november 2008 20:05

Jag går in och röstar från jobbet imorgon..hahaha! Man vill väl bidra.. ;) Hoppas ni känner er bättre snart. Tveka inte att be mig sända lite energi, alltså, bara om du skulle vilja.. *bugar ödmjukt*

http://annelieh

 
vampireslave

vampireslave

4 november 2008 10:50

till anders:
tjaa, det tänkte jag inte på. men vän tycker jag passar bra! =)

till annelie:
oh. det ska jag tänka på! tack =)

http://vampireslave.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne

4 november 2008 13:12

"vill lära känna" låter så mycket bättre än bekant tycker jag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vampireslave - 28 oktober 2009 20:42

jag provar mina vingar. kanske kan jag lära mig flyga. åtminstone förstå hur wordpress funkar. där tänker jag hålla till ett tag. får se vart jag landar. kika in i nätet hos vampireslave! ...

Av vampireslave - 27 oktober 2009 18:48

idag är det lördag. så sant som det är sagt. desperate housewives på tv ikväll. alltså är det lördag. nya nemi ramlade in genom brevlådan idag. dubbellördag. och på lördagar får man äta godis. därför gick vi i samlad trupp till affären för att inhand...

Av vampireslave - 26 oktober 2009 12:34

det här med tid. den är svår att hålla koll på. nuförtiden. åldrar och minuter känns som petitesser. men visst blir kinderna lite skamligt röda när jag vid frukosten insåg att vilda och yla blivit fem månader gamla. FÖR TVÅ DAGAR SEN.   för mycke...

arg

Av vampireslave - 25 oktober 2009 10:32

anledningen till att jag bytte till BLOGGAGRATIS bloggportal var för att slippa all satans reklam. trött på detta hos blogg.se tyckte jag att bloggagratis var ett perfekt alternativ. för ett tag sedan bytte portalen namn till bloggplatsen, och vad se...

Av vampireslave - 24 oktober 2009 19:03

tvillingbetraktelse. ibland händer det att fel barn stoppas i fel säng. småkrypen är inte alls lika. och otroligt lika. på samma gång. dialogen som utspelade sig är ju inte klok egentligen. jag skyller helt och fullt på den utarmande tröttheten:   ...

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards