Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av vampireslave - 21 oktober 2008 19:16

en toppenkrypdag. så kan man sammanfatta våra vakna timmar. toppenkrypnatt. så kan man sammanfatta våra sovande timmar. freja har jordens mest explosionsartade temperament. vilket förklarar hennes enorma utbrott över saker som inte är så farliga. istället för att påpeka lite städat att hörru lappen på min body kliar i nacken blir budskapet istället RÖR PÅ ARSLET OCH FIXA TILL MIN ELÄNDIGA TILLVARO!


så har hon alltså inte varit idag. hon har varit ledsen två-tre gånger ungefär. sådär normalt ledsen som ett spädbarn blir ibland. inte katastrof-ledsen som krypet jämt blir. övriga gånger har hon gnällt till lite grann, vi har fixat problemet, och sen har hon varit glad. jätteglad.


utöver detta sov hon första natten utan att vilja komma upp och äta. wii! kanske börjar vi ana ett slut på det nattliga springet. men bara kanske. fast jag hoppas. väldigt mycket. självklart sov hon inte nonstop hela natten. men själv behövde jag inte göra någon vidare ansträngning för att hon skulle somna om. och det kändes väldigt skönt imorse när det var dags att stiga upp.  (jag var till och med tvungen att väcka henne!) kanske jag borde tagit tempen...

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards