Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av vampireslave - 6 oktober 2008 19:18

idag sken solen. det gjorde inte litet kryp. har ingen aning om vad som gick på tok i natt. något var dock generalfel. tänder? förkylning? ont i halsen? konstanta mardrömmar? magknip?


hon vaknade och vaknade och vaknade, gång på gång på gång, och skrek. när hon i vanliga fall vaknar på natten så mumlar hon lite, slänger med armarna och försöker vända på sig hit och dit. gnäller och gnyr. som mest att hon skäller ut nappen. inte som i natt då det var kris och panik mest hela tiden. 


vi har varit lite smått trötta idag. kan nämna att jag gjorde ett ryck i tvättstugan förut. kom ned en andra gång till maskinerna för att hänga kläderna på tork. trodde jag. hade ju för fasikens glömt sätta PÅ maskinen! suck. är glad att jag kom ihåg skor innan jag gick ut. 


hoppas krypet skiner lite mer imorgon. det får gärna regna ute. 

Av vampireslave - 6 oktober 2008 13:51

grattis krypet 4 månader idag!

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards