Direktlänk till inlägg 13 september 2007

nytt uppdrag

Av vampireslave - 13 september 2007 23:41

kvällen tog nyss en brutal vändning. en rolig sådan. först gick jag igenom ett mejl från min nyvunna bästis tatueraren. han skickade över färdiga skisser på senaste ändringarna i bilderna. de är KANON. hittade lite detaljer jag inte är hundra procent nöjd med, skrev förändringsförslag och satt sedan bara och dreglade. det kommer bli så coolt.


näst efter det läste jag ett annat mejl. ett mejl som visat sig kommit till mig via mun-mot-mun metoden. flera personer hade talat om för denna kvinna att mitt framförande i måndags var (jag citerar) "något alldeles extra" och nu vill hon engagera mig för ett nytt uppdrag! vad jag fått veta hittills är det en utbildning av chefer och personal i ett suicidpreventionsprojekt, och jag är alltså en av utbildarna.


jag är så otroligt glad att det finns öron som vill lyssna. att det finns hjärnor som vill förstå. att det finns armbandsur som tar sig tid. tänk om min erfarenhet gör livet lättare för någon annan? det är en så sjukt svindlande tanke så jag blir alldeles yr. tänk vilken makt jag får. vilken makt jag har. makten att förändra. och med intentionen att förändra till något bra. jag tror jag börjar gråta snart. 

 
 
Nathalie

Nathalie

14 september 2007 08:34

gud vad roligt! grattis! känns det nu, när du får höra något sånt, att det ändå varit värt det någonstans? att dina erfaranheter kanske kommer hjälpa hur många andra människor som helst?

http://meandmymen.blogg.se

 
Ingen bild

Ingrid

15 september 2007 11:26

Jag är så stolt att jag tror jag spricker!! Allt löser sig till slut verkar det som,,, tydligen är tålamod allt som behövs sen en vacker dag så finns ett erbjudande om att förändra sitt liv framför en. Det är nog dax för TV snart för dig.!! Kram syrran.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vampireslave - 28 oktober 2009 20:42

jag provar mina vingar. kanske kan jag lära mig flyga. åtminstone förstå hur wordpress funkar. där tänker jag hålla till ett tag. får se vart jag landar. kika in i nätet hos vampireslave! ...

Av vampireslave - 27 oktober 2009 18:48

idag är det lördag. så sant som det är sagt. desperate housewives på tv ikväll. alltså är det lördag. nya nemi ramlade in genom brevlådan idag. dubbellördag. och på lördagar får man äta godis. därför gick vi i samlad trupp till affären för att inhand...

Av vampireslave - 26 oktober 2009 12:34

det här med tid. den är svår att hålla koll på. nuförtiden. åldrar och minuter känns som petitesser. men visst blir kinderna lite skamligt röda när jag vid frukosten insåg att vilda och yla blivit fem månader gamla. FÖR TVÅ DAGAR SEN.   för mycke...

arg

Av vampireslave - 25 oktober 2009 10:32

anledningen till att jag bytte till BLOGGAGRATIS bloggportal var för att slippa all satans reklam. trött på detta hos blogg.se tyckte jag att bloggagratis var ett perfekt alternativ. för ett tag sedan bytte portalen namn till bloggplatsen, och vad se...

Av vampireslave - 24 oktober 2009 19:03

tvillingbetraktelse. ibland händer det att fel barn stoppas i fel säng. småkrypen är inte alls lika. och otroligt lika. på samma gång. dialogen som utspelade sig är ju inte klok egentligen. jag skyller helt och fullt på den utarmande tröttheten:   ...

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards