Alla inlägg den 20 september 2007

Av vampireslave - 20 september 2007 10:01

nu är jag lite pirrig i benet. om trekvart ska jag ned på stan. köpa coca cola och dextrosol. sen råna en bankomat och vidare till studion. där ska jag sitta och bli gaddad i flera timmar. jippi.


dietisten ringde upp mig imorse. hon var vänlig. jag sa att jag ville ha någon att prata kost och hälsa med. tyvärr kunde hon inte hjälpa mig. jag måste vara sjuk först. idiotsamhälle. folkhälsoproblemen är större än någonsin, fetman exploderar och människor insjuknar i västvärldensjukdomar. men för att få prata med kunnig personal om sådant jag undrar över måste jag redan snubblat över en tröskel och inte veta hur jag gör för att resa mig. idiotsamhället förtjänar nästan sin sjukdom. 


kvinnan i andra änden höll med mig. det hon kunde göra var att tipsa om länkar att gå in och läsa på. varav den ena blev lusläst igår. har en kvar då. sen var jag välkommen att ringa igen om jag behövde mer info om var jag kan hitta svar på frågorna jag har.  


hon förstod kontentan av mitt tankevirrvarr och sa att man inte behöver äta kött om man blir gravid. är man dessutom vegetarian och inte vegan har man inget att oroa sig för. jättebra. nu är jag definitivt ambivalent.  

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards