Alla inlägg den 15 juni 2009

Av vampireslave - 15 juni 2009 19:26

måste passa på att säga. för tillfället prioriterar jag en stund då och då till att uppdatera bloggen. men mina egna favoritbloggare hinner jag tyvärr inte följa. inte just nu. vill ändå få sagt att jag är otroligt tacksam för fina och värmande kommentarer, och att jag inte svarar på någon fråga eller hör av mig betyder absolut inte att jag slutat bry mig. bry mig det gör jag. massor. men tiden vid datorn är väldigt begränsad just nu. och det är självvalt såklart. tids nog vet jag att kvällarna blir "mina" igen när barnen sover. tills dess är kvällarna våra och fulla av bebisgos.

Av vampireslave - 15 juni 2009 19:18

storasyster fortsätter att vara glad. men shit pommes frites vad hon testar nu. självklart försvinner det glada humöret som blixten när testandet resulterar i ett nej, men har åtminstone denna dag återkommit sekunden efter.


jag måste erkänna att jag tycker det är otroligt spännande. hade jag sovit ännu mindre än vad jag har gjort inatt skulle jag säkert blivit galen, men med sömnminuterna på min sida tycker jag detta är fascinerande! det verkligen syns, hörs och märks hur hon utvecklas på alla möjliga olika vis, och för att lyckas fullt ut måste hon såklart utmana både ödet och sina föräldrar, haha. 


småkrypen har haft en gosig dag. de har turats om med att vakna och skrika kramas! kramas! kramas! mysigt. tänker ungefär en miljon gånger varje dag på att sverige har skänkt sina invånare en otrolig förmån, nämligen föräldraförsäkringen. tänk om jag varit ensam hemma med tre virvelvindar... 


och diskmaskinen brummar på. med gott samvete. den är till och med miljömärkt med svanen, och självklart använder vi miljövänligt diskmedel. känns så otroligt skönt med en hemhjälp! 

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards