Alla inlägg den 2 februari 2009

Av vampireslave - 2 februari 2009 21:04

idag kom fler tomtenissar förbi! krypet fick två fina ljuslyktor med spöken. jag och sambon fick en egen ljuslykta, svårt att beskriva den, jag måste nog ta kort! så fick vi två kassar utrensade kläder och skor oxå. perfekt när liten bebis blir större.


vad jag förvånas över lilla sjukling. nästan rinner ideligen. hostar. trött. och ändå så glad. otroligt. idag hörde vi henne skratta på ett hjärtligt sätt som hon aldrig skrattat på tidigare, till exempel. så fort man visar sig spricker ansiktet upp i ett stort leende och hon rynkar näsan som bara kryp kan. en lättroad dag. själv hade jag blivit galen av allt snor. slängt alla leksaker all världens väg och tjurat i ett hörn. fast den dagen kanske kommer imorgon, hehe.


tack för uppmuntrande kommentarer i bloggen. inläggen har känts lite nedstämda på sista tiden. ord som måste komma ut. men det är ju så det är. ibland upp, ibland ned. varje dag är ändå en ny dag.  

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards