Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av vampireslave - 14 augusti 2008 20:51

jag är trasig. känns som koliken blir värre nu. vet inte vad jag ska tro. vad beror det på? jag blir galen. hon har så ont. gör allt jag kan för att lindra. hjälper föga. babymassage. minifom. specialte. mjölkfritt. ingen läsk. magdroppar. ingen stark mat. inga kryddor. undviker stress. någon som finner på annan råd?


ljuset i mörkret är förmiddagarna. de är underbara. än så länge. då mår krypet som allra bäst. ler hela tiden och tindrar med sina ögon. vill vara med och vill kramas. mystajm. då tar jag vara på varenda sekund och hoppas att det är långt till kvällen...


gjorde stuvad potatis idag för första gången. korv till. knasigt enkelt men så gott. sen jag plockade bort allt onyttigt småätande tjafs (ifall koliken skulle bero på typ chips, godis, choklad, vem vet) har jag blivit värsta matvraket. och samtidigt gått ned några gram i vikt. inte helt fel för en före detta gravidoboll.

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards