Direktlänk till inlägg 8 december 2008

ultraljud

Av vampireslave - 8 december 2008 19:44

imorgon infaller dagen D. dagen vi väntat på och längtat efter. plötsligt vill jag inte att den ska komma. den får gärna vänta en stund till. i alla fall några ögonblick. så jag hinner hämta andan. tänka bara liiite till. undra bara liiite till.


imorgon ska vi göra ultraljud. tvillingkontroll. alltså kontroll av hur många foster som finns där inne. om de mår bra. hur de ligger, var för sig, tillsammans, i olika fostersäckar, hinnor med mera. allt som spelar roll. allt som betyder nåt. allt som kan innebära en risk. 


efter imorgon kan vi börja planera. vilken vagnlösning funkar, för två eller tre? bil eller även i fortsättningen kommunalt? spjälsängar, skötbord, kläder... efter imorgon väntar en djungel av praktiska problem som måste lösas. efter imorgon blir det verkligt. 

 
 
Sanna

Sanna

8 december 2008 20:07

Iiii!!! Vad spännande! Håller tummarna, vet inte riktigt för vad, men att det är bra allting. Kram

http://salo.blogg.se

 
Lindalarven

Lindalarven

8 december 2008 21:34

hör gärna av dig efteråt så kan jag ringa :) är på gruppen mellan 14:30-16:45 men annars är jag ledig hela dagen. håller tummar, tuttar och tår :D

http://hallonlarv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Maria

8 december 2008 22:18

Jag håller tummarna för er imorgon =) Hoppas att allting går bra.

Många kramar

 
Annelie

Annelie

8 december 2008 23:12

Tänker på dig!

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Nathalie

Nathalie

8 december 2008 23:20

Erbjudandet om min spjälsäng kvarstår :) Vill ni förresten köpa fyra oanvända spjälsängslakan? Såna där med resår. Ni får dem ju superbilligt isf, jag köpte dem på Ikea i samband med flytten men nu ska jag ju gå över till riktig säng :)

http://meandmymen.blogg.se

 
CrimsonAnna

CrimsonAnna

8 december 2008 23:36

Håller alla tummar och tår för att allt står rätt till:)

http://metalanna.blogspot.com

 
Ingen bild

Katarina

9 december 2008 08:29

Lycka till idag nu^^

 
Nini

Nini

9 december 2008 09:16

Så spännande! Håller tummarna för att allt är så bra som det någonsin kan vara i en flerbostadsmage ;-)

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia

9 december 2008 13:29

Håller tummarna att allt är okej!!! Kramar till er alla. Tänker på er!

 
Anna

Anna

9 december 2008 14:32

Men åhh vad spännande!! Jag håller tummar och tår för er!!
Kram kram

http://anderssonlindstrom.blogg.se

 
Ingen bild

Kajsa

9 december 2008 16:28

Som alla andra sa hoppas jag att allt gick/gar bra idag. For mig e klockan halv elva pa kvallen nu, men ni har ju fortfarande dag. Tanker pa er! Kram!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vampireslave - 28 oktober 2009 20:42

jag provar mina vingar. kanske kan jag lära mig flyga. åtminstone förstå hur wordpress funkar. där tänker jag hålla till ett tag. får se vart jag landar. kika in i nätet hos vampireslave! ...

Av vampireslave - 27 oktober 2009 18:48

idag är det lördag. så sant som det är sagt. desperate housewives på tv ikväll. alltså är det lördag. nya nemi ramlade in genom brevlådan idag. dubbellördag. och på lördagar får man äta godis. därför gick vi i samlad trupp till affären för att inhand...

Av vampireslave - 26 oktober 2009 12:34

det här med tid. den är svår att hålla koll på. nuförtiden. åldrar och minuter känns som petitesser. men visst blir kinderna lite skamligt röda när jag vid frukosten insåg att vilda och yla blivit fem månader gamla. FÖR TVÅ DAGAR SEN.   för mycke...

arg

Av vampireslave - 25 oktober 2009 10:32

anledningen till att jag bytte till BLOGGAGRATIS bloggportal var för att slippa all satans reklam. trött på detta hos blogg.se tyckte jag att bloggagratis var ett perfekt alternativ. för ett tag sedan bytte portalen namn till bloggplatsen, och vad se...

Av vampireslave - 24 oktober 2009 19:03

tvillingbetraktelse. ibland händer det att fel barn stoppas i fel säng. småkrypen är inte alls lika. och otroligt lika. på samma gång. dialogen som utspelade sig är ju inte klok egentligen. jag skyller helt och fullt på den utarmande tröttheten:   ...

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards