Direktlänk till inlägg 23 juni 2008

toastoppet

Av vampireslave - 23 juni 2008 22:18

jag garvade inombords när jag såg röran på badrumsgolvet. tänk vad en liten blöja kan ställa till med! jag lovar att sambon aldrig någonsin mer kommer råka kasta fel i toaletten. blöjor kommer hädanefter hamna i blöjhinken.


vis av erfarenhet kan jag berätta att en ytte-pytte-tiny-liten blöja som suttit fast i ett avlopp X antal dagar inte ser ut som en ytte-pytte-blöja längre. den SVÄLLER nämligen till femtio gånger storleken. typ. alltså helt jäkla omöjlig att få ut!


därav kaoset på golvet. nisse från felanmälan kunde inte använda sin magiska toalett-bazooka (som vi fått se in action förra gången vi hade stopp, dock ej blöj-relaterat) utan var tvungen att plocka isär hela jävla skiten. smutsigt avloppsvatten, toalettdelar och diverse skräp och äckel. överallt.


en halvtimme senare var dock alla rester avlägsnade. halleluja. men vad pröjsar man skitdyr hyra för egentligen? detta lilla äventyr får vi betala särskild timpenning för. kommer på nästa hyresavi. tackar och bockar.  

 
 
Ingen bild

Anders

23 juni 2008 22:43

Påpeka detta för gubben. Jag menar extrakostnaden =) Då kanske han tänker efter en extra gång. mera bilder på Freja skulle inte skada. Hon är så gullig. Har hon det efter mor kanske =)

 
vampireslave

vampireslave

23 juni 2008 23:01

anders:
haha, ja han var själv med och fick hjälpa nissen att plocka isär alltihop. sambon fick dessutom äran att samla ihop blöjresterna i en påse och slänga.. den såg visst inte trevlig ut! ...ja hon är vacker vår flicka. sambon påstår att hon är mest lik mig, näsan kanske^^ bilder kommer med all säkerhet! =)

http://vampireslave.bloggagratis.se

 
Lindalarven

Lindalarven

24 juni 2008 00:07

hahaha, ett misstag han inte lär göra om iaf ;)

om du vill skulle du btw jättegörna få maila mig bilderna du tog när du var här, även om det bara var typ 5 st ^^

http://hallonlarv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anders

25 juni 2008 23:46

Vi saknar er i guilden. Idag var vi inne under tiden jag var där 10st samtidigt. Hann knappt md att läsa allt som skrevs. Roligt med så många inne.Ha det bra och hälsa gubben =) och Freja förstås.

 
vampireslave

vampireslave

26 juni 2008 10:43

anders:
jag fyller 25 den 2:a juli, kanske ska passa på att önska mig ett gamecard?? =D hälsa folket från mig om du kommer ihåg!

http://vampireslave.bloggagratis.se

 
vampireslave

vampireslave

26 juni 2008 10:43

linda:
yes, när jag sitter vid min egen dator skall jag nog lyckas åstadkomma det! =) saknar er!

http://vampireslave.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Maria

26 juni 2008 11:06

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/207798

Den ska vi kolla på på lördag.. :)

 
Ingen bild

Varulvsprinsen

1 juli 2008 13:22

Tänka sig att ett game card kom som på beställning.. eller ja.. vi var på stan och jag frågade helt enkelt om jag skulle köpa ett åt dig.. kanske inte blev så kul födelsedagspresent med tanke på att du var med när jag köpte det, men jag tror att de andra presenterna jag köpte åt dig kommer att väga upp mot game cardet.. (svengelska är ett finurligt språk.. det känns helt ok att säga game cardet.. men försök skriva det.. det känns helt fel..)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vampireslave - 28 oktober 2009 20:42

jag provar mina vingar. kanske kan jag lära mig flyga. åtminstone förstå hur wordpress funkar. där tänker jag hålla till ett tag. får se vart jag landar. kika in i nätet hos vampireslave! ...

Av vampireslave - 27 oktober 2009 18:48

idag är det lördag. så sant som det är sagt. desperate housewives på tv ikväll. alltså är det lördag. nya nemi ramlade in genom brevlådan idag. dubbellördag. och på lördagar får man äta godis. därför gick vi i samlad trupp till affären för att inhand...

Av vampireslave - 26 oktober 2009 12:34

det här med tid. den är svår att hålla koll på. nuförtiden. åldrar och minuter känns som petitesser. men visst blir kinderna lite skamligt röda när jag vid frukosten insåg att vilda och yla blivit fem månader gamla. FÖR TVÅ DAGAR SEN.   för mycke...

arg

Av vampireslave - 25 oktober 2009 10:32

anledningen till att jag bytte till BLOGGAGRATIS bloggportal var för att slippa all satans reklam. trött på detta hos blogg.se tyckte jag att bloggagratis var ett perfekt alternativ. för ett tag sedan bytte portalen namn till bloggplatsen, och vad se...

Av vampireslave - 24 oktober 2009 19:03

tvillingbetraktelse. ibland händer det att fel barn stoppas i fel säng. småkrypen är inte alls lika. och otroligt lika. på samma gång. dialogen som utspelade sig är ju inte klok egentligen. jag skyller helt och fullt på den utarmande tröttheten:   ...

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards