Direktlänk till inlägg 25 januari 2008

järntabletter

Av vampireslave - 25 januari 2008 13:35

jag blir galen på huvudvärken. har sovit elva timmar i natt. gick upp och käkade frukost. ned i sängen igen. dunk-dunk-dunk. sov två timmar till. vaknade. dunk-dunk-dunk. ska prova byta järntabletter. det är väl det enda kvar att testa. (tack jeanette)

 

okej, jag behöver lite hjälp. har knaprat hemofer. inte bara nu utan förut många gånger i livet. dessa funkar bra tycker jag. om något annat preparat ska testas, vilka tips får jag? vill ha något som självklart är snällt mot magen. och ingen blutsaft. hit me!

 
 
Ingen bild

CaKeNoRu

25 januari 2008 17:44

Mitt tips är Mitt val Kvinna..

 
Nathalie

Nathalie

25 januari 2008 17:45

Jag längtar så mycket tills på söndag :D

http://meandmymen.blogg.se

 
Ingen bild

Ingrid

25 januari 2008 18:20

Jag käkade NIFEREX just för att skona magen... Men broccoli och paprika är bra oxå.. tänk gröna grönsaker sa de till mig..

 
M

M

25 januari 2008 21:10

Jag åt niferex och mitt val kvinna Dock glömde jag bort dom sedan helt och hållet och det gick bra iafal.. men det finns ju en del mat som innehåller järn.. kolla om det kanske räcker med mitt val kvinna och tex mat med järn i..

http://mazlin.scriptorium.se

 
Nathalie

Nathalie

25 januari 2008 23:21

Jag vet inte riktigt. Fika och prata och gosa med bebis?

http://meandmymen.blogg.se

 
Ingen bild

CaKeNoRu

26 januari 2008 12:05

Du kan ju rådfråga med mödravården..Men du kan ju försöka att äta mat med mycket järn..Jag fick en broschyr av mvc då jag behövde äta järn..Lycka till!

 
Ingen bild

Jeanette

29 januari 2008 09:05

Kanske skrev det tidigare,, men jag åt Hemofer plus som inte fungerade efter ett tag, Niferex räddade mitt huvud. Det var min bm som tipsade om det då de är typ 10 gånger starkare än de andra,, min mage har mått bra av de. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vampireslave - 28 oktober 2009 20:42

jag provar mina vingar. kanske kan jag lära mig flyga. åtminstone förstå hur wordpress funkar. där tänker jag hålla till ett tag. får se vart jag landar. kika in i nätet hos vampireslave! ...

Av vampireslave - 27 oktober 2009 18:48

idag är det lördag. så sant som det är sagt. desperate housewives på tv ikväll. alltså är det lördag. nya nemi ramlade in genom brevlådan idag. dubbellördag. och på lördagar får man äta godis. därför gick vi i samlad trupp till affären för att inhand...

Av vampireslave - 26 oktober 2009 12:34

det här med tid. den är svår att hålla koll på. nuförtiden. åldrar och minuter känns som petitesser. men visst blir kinderna lite skamligt röda när jag vid frukosten insåg att vilda och yla blivit fem månader gamla. FÖR TVÅ DAGAR SEN.   för mycke...

arg

Av vampireslave - 25 oktober 2009 10:32

anledningen till att jag bytte till BLOGGAGRATIS bloggportal var för att slippa all satans reklam. trött på detta hos blogg.se tyckte jag att bloggagratis var ett perfekt alternativ. för ett tag sedan bytte portalen namn till bloggplatsen, och vad se...

Av vampireslave - 24 oktober 2009 19:03

tvillingbetraktelse. ibland händer det att fel barn stoppas i fel säng. småkrypen är inte alls lika. och otroligt lika. på samma gång. dialogen som utspelade sig är ju inte klok egentligen. jag skyller helt och fullt på den utarmande tröttheten:   ...

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards