Alla inlägg den 5 juli 2007

Av vampireslave - 5 juli 2007 11:25

min lillasyster avslöjade lite försynt att hon önskar sig en symaskin i födelsedagspresent. jag trillade nästan av stolen. såna är ju dyra! men tydligen finns det billiga varianter för några hundralappar som duger bra till att fålla gardiner med. inte för att jag vet var man hittar dem?


samtidigt förstår jag henne. det är roligt att sy. min inspiration är på topp just nu. tack vare en viss hallonlarv. hon är galet duktig på att sy. kanske beror på hennes mamma som haft egen tygaffär i många år. jag vet inte. hon har i alla fall massor av idéer, den lilla larven. nästan så jag funderar på att gräva i mina små tygförråd och knåpa ihop nåt. tänk om det blir nånting som jag faktiskt kan tänka mig att visa upp offentligt. häftig känsla. jag är ju trots allt ingen skräddare...  

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards