Alla inlägg den 30 april 2007

Av vampireslave - 30 april 2007 11:46

1008 unika besökare har hittills gästat min blogg!

var kommer alla ifrån?

Av vampireslave - 30 april 2007 11:34

första dagen efter. det var jobbigt. det var tungt. den första arbetsdagen efter semestern är nu avklarad. började klockan sex imorse. kunde knappt sova under natten. låg bara och tänkte, sådär som man gör ibland, när det man ska till är okänt. det blir ofta så efter en semester. nya rutiner på jobbet, nya fakta att ta hänsyn till, sjukdomar, incidenter, händelser, dokumentation till förbannelse. men första dagen efter är klar. nu är det fritid kvar.


i helgen susade jag runt med gröna faran till olika återvinningsstationer. den första var hemma hos äldsta syster med familj. hon har fyra barn, varav 13-åringen är längre än mig(!) så någonting blir nog återanvänt. efter det körde jag resten till min mor. jag tycker inte om att slänga saker som är hela och rena. det känns mycket bättre att höra sig för om någon annan kan ha användning för något. "gammalt för dig kan bli nytt för mig" är mottot på tradera. 


nu ska jag sova en timme eller två. sen orkar jag fortsätta städa. förhoppningsvis blir det lite valborgsfirande ikväll oxå.  

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards