Direktlänk till inlägg 6 december 2007

nya lyan

Av vampireslave - 6 december 2007 21:33

angående nya lyan. tydligen finns det viss oro bland bloggens läsare att vi ska 1) emigrera till annan planet 2) gå under jord, eller 3) sluta umgås med nära och kära lagom till våren. därför tänkte jag härmed räta ut några frågetecken.


var: område saltskog, slödderstad

hur: hyreshus, sjunde våningen, 103 kvm

bekvämlighet: hiss

övernattningsmöjlighet: naturligtvis

partyvänligt: javisst

flyttdatum: 1 mars

ölkyl: golv till tak

terrass: sommartid sol kl.11-23


om jag glömt något går det bra att kommentera som vanligt. men visst sa jag att jag längtar? och tack för alla grattis och lyckönskningar. känns nästan som om jag fyller år.


uppdatering: JA jag ska börja hiss-träna. men ska jag skita ut en soffgrupp ska jag väl klara det här med...  

 
 
Ingen bild

Maria

6 december 2007 21:42

Sjunde våningen.. Som oss förut då.. Nu är det ju bara 6:e... :p Hur kommer det gå med din "stå still, den rör sig ju, vi kan trilla, den kan lossna ur vajrarna...." Ja, du förstår.. ;) *retas lite*

 
vampireslave

vampireslave

6 december 2007 21:43

hissen är MODERN god damn it! =D det är hela hemligheten!

http://vampireslave.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Maria

6 december 2007 21:47

Hehe.. :) *retas lite bara*

 
Malin

Malin

7 december 2007 08:43

Det låter riktigt spännande det här! Det händer juh massa i ditt liv nu! thihi*

Nu är det bara 11 dagar kvar innan jag flyger söderut! :D

Nosgnuggar

http://nosgnugg.bloggagratis.se

 
Nathalie

Nathalie

7 december 2007 18:21

Jag var aldrig rädd för något av ovanstående. Grattis ännu en gång :) Nu måste jag ta hand om Vincent som har trasslat in sig i lite sladdar

http://meandmymen.blogg.se

 
Lindalarven

Lindalarven

7 december 2007 19:03

såg inte förrän nu att du skulle vara hemma hela dagen idag. annars hade jag givetvis plingat. sjukt mycket just nu. blä :P

http://hallonlarv.bloggagratis.se

 
Kajsa

Kajsa

8 december 2007 18:04

Låter ju superbra det där! Ska bli kul att få se ert nya hem framåt vårkanten! Kramar

http://kajsatankar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vampireslave - 28 oktober 2009 20:42

jag provar mina vingar. kanske kan jag lära mig flyga. åtminstone förstå hur wordpress funkar. där tänker jag hålla till ett tag. får se vart jag landar. kika in i nätet hos vampireslave! ...

Av vampireslave - 27 oktober 2009 18:48

idag är det lördag. så sant som det är sagt. desperate housewives på tv ikväll. alltså är det lördag. nya nemi ramlade in genom brevlådan idag. dubbellördag. och på lördagar får man äta godis. därför gick vi i samlad trupp till affären för att inhand...

Av vampireslave - 26 oktober 2009 12:34

det här med tid. den är svår att hålla koll på. nuförtiden. åldrar och minuter känns som petitesser. men visst blir kinderna lite skamligt röda när jag vid frukosten insåg att vilda och yla blivit fem månader gamla. FÖR TVÅ DAGAR SEN.   för mycke...

arg

Av vampireslave - 25 oktober 2009 10:32

anledningen till att jag bytte till BLOGGAGRATIS bloggportal var för att slippa all satans reklam. trött på detta hos blogg.se tyckte jag att bloggagratis var ett perfekt alternativ. för ett tag sedan bytte portalen namn till bloggplatsen, och vad se...

Av vampireslave - 24 oktober 2009 19:03

tvillingbetraktelse. ibland händer det att fel barn stoppas i fel säng. småkrypen är inte alls lika. och otroligt lika. på samma gång. dialogen som utspelade sig är ju inte klok egentligen. jag skyller helt och fullt på den utarmande tröttheten:   ...

Presentation

Omröstning

vill du byta efternamn?
 ja
 ja - vill skapa ett eget
 nej
 har redan gjort det
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards